Rabu, 8 Jun 2011

Permohonan HSBH ke TATIUC berjaya.

PERIBADI, 8 JUN: Percubaan HSBH untuk memohon melanjutkan pengajian ke universiti berjaya selepas dia ditawarkan mengikuti pengajian dalam bidang Diploma Senireka Grafik dan Media Kreatif di Kolej Universiti TATI (TATIUC) yang terletak di Telok Kalong, Kemaman, Terengganu. Perkara ini disampaikan melalui surat tawaran yang dikeluarkan oleh pihak universiti itu pada tengah hari ini.
HSBH dalam reaksinya berkata, dia berasa gembira setelah selama ini dia tidak diberikan langsung peluangnya untuk ke universiti. Namun kini, dia perlu memikirkan sama ada untuk terus kekal di Tingkatan 6Bawah atau memutuskan untuk melangkah ke universiti tersebut.
Tarikh pendaftaran untuk ke universiti tersebut adalah pada 27 Julai 2011, manakala dia akan mengikuti pengajian tersebut selama 3 tahun iaitu dari Julai ini hingga Jun 2014. Dia perlu memberikan jawapan/responsnya kepada tawaran itu sebelum 23 Jun 2011.
Sebelumnya, dia ditawarkan ke Politeknik Balik Pulau di Pulau Pinang dalam bidang Pengaturcaraan Komputer namun dia menolaknya kerana terlalu jauh. Dia juga ditawarkan oleh Universiti UNITI yang terletak di Negeri Sembilan tetapi menolak atas alasan yang sama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hanya yang berdaftar saja boleh komen di sini. Jangan komen sesuatu yang boleh menimbulkan implikasi kepada sesiapa. Komen yang memang tak masuk akal akan dibuang. Sekian, harap maklum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HSBHCatatan Paling Ramai Baca.