Jumaat, 23 Mac 2012

Malam Persembahan BI 2012 (English Nite 2012) mantap.

PERKEMBANGAN KAMPUS, 22 Mac: Malam Persembahan Bahasa Inggeris (BI) 2012 (English Nite 2012) berlangsung dengan jayanya.
Malam Persembahan tersebut terbahagi kepada 2 bahagian, iaitu bahagian pertama telah berlangsung pada 28hb Februari lalu dan bahagian kedua yang baru saja berlangsung pada 19 dan 20hb Mac lalu.
Terdapat beberapa buah kumpulan yang terdiri daripada pelajar-pelajar dari program Diploma sehingga Ijazah menyertai malam tersebut. Persembahan pada malam tersebut yang dilakukan dalam Bahasa Inggeris mendapat sambutan yang menggalakkan daripada pelajar. Pada malam persembahan bahagian kedua, kehadiran penonton agak ramai, yang membolehkan aktiviti ini berjalan dengan begitu meriah.
Malam Penutup Persebahan Bahasa Inggeris pula disempurnakan oleh Dr Nor Bahiyah binti Baba pada 20hb Mac. Pada malam tersebut kumpulan yang bertanding menerima hadiah berupa hamper setiap sekumpulan. Manakala dua persembahan terbaik pada malam persembahan yang lepas dipilih dan dipersembahkan semula kepada penonton pada malam penutup tersebut. Tahniah kepada semua pemenang dan terima kasih kerana memberi sokongan kepada aktiviti ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hanya yang berdaftar saja boleh komen di sini. Jangan komen sesuatu yang boleh menimbulkan implikasi kepada sesiapa. Komen yang memang tak masuk akal akan dibuang. Sekian, harap maklum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HSBHCatatan Paling Ramai Baca.