Isnin, 23 April 2012

Makluman penting.


Assalamualaikum kepada semua pembaca.
Saya di sini ingin mengumumkan sesuatu yang penting berkaitan dengan blog yang dimiki oleh saya, HSBH (Hafzan Shafiq bin Hamdan). Bermula pada 29hb April ini, kedua-dua blog ini akan melalui penjenamaan semula supaya kedua-dua blog ini akan terus dekat dengan pembaca dan juga supaya kedua-dua blog ini akan mempunyai keserasian masing-masing, untuk diselaraskan dengan nama HSBH. Bermula pada hari tersebut, MYHSBHBLOG akan dikenali sebagai HSBHPeribadi dan Blog HSBHBuletin akan dikenali sebagai HSBHBuletin. Alamat Web juga akan ditukar mulai hari tersebut; iaitu http://myhsbhblog.blogspot.com/ akan berubah kepada http://hsbhperibadi.blogspot.com/ manakala http://bloghsbhbul.blogspot.com/ akan berubah kepada http://hsbhbuletin.blogspot.com/. Bagaimanapun, peranan kedua-dua blog ini masih sama dan tiada perubahan isi yang dilakukan, kecuali diberitahu. Perubahan ini akan menjadikan blog-blog ini sebagai blog yang tersusun dan mesra pengguna. Jika ada kemusykilan, sila hantarkan komen di bawah catatan ini atau hantarkannya ke e-mel: hafzanshafiqhamdan@yahoo.com.my. Sekian, harap maklum.
Perhatian: alamat Web HSBHBuletin tidak wujud sebelum penjenamaan bermula pada 29hb April. Justeru, pautan pada alamat Web HSBHBuletin adalah pautan mati (dead link) dan ia akan berfungsi selepas penjenamaan selesai. Bagaimanapun, alamat Web Blog HSBHBuletin tidak akan berfungsi selepas penjenamaan tersebut pada 29hb April kerana kandungan blog telah berpindah ke alamat Web baru. Sila ambil perhatian kerana ia membabitkan pertukaran alamat Web tersebut. Harap maklum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hanya yang berdaftar saja boleh komen di sini. Jangan komen sesuatu yang boleh menimbulkan implikasi kepada sesiapa. Komen yang memang tak masuk akal akan dibuang. Sekian, harap maklum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HSBHCatatan Paling Ramai Baca.