Rabu, 13 Julai 2011

Sesi pendaftaran diawalkan.

PERIBADI, 13 Julai: Pendaftaran HSBH ke Kolej Universiti TATI (TATIUC) diawalkan kepada 24hb Julai ini; berdasarkan surat yang diterima oleh HSBH baru-baru ini.
Ia mungkin menyebabkan persediaan HSBH menjadi semakin singkat, namun HSBH mula membuat persediaan awal.
Pendaftaran diawalkan untuk beberapa kursus saja, termasuklah kursus yang HSBH ambil, iaitu Seni Reka Grafik dan Media Kreatif, namun pendaftaran kursus-kursus lain akan diadakan pada tarikh yang sama (27hb Julai). Selepas pendaftaran, Minggu Haluan Siswa (MHS) 2011 akan berlangsung selama 3 hari mulai 24hb hingga 26hb Julai ini.
Antara kursus-kursus yang diawalkan pendaftarannya ialah kursus-kursus dari Fakulti Teknologi Kejuruteraan Pembuatan (FTKP), kursus-kursus dari Fakulti Kejuruteraan Media Teknologi (FKMT), kursus-kursus 'Foundation' dari Pusat Pengajian dan Persediaan Am dan kursus-kursus Sijil ('Certificate'). Kursus-kursus lain yang ditawarkan memulakan pendaftaran pada 27hb Julai 2011. Minggu Haluan Siswa berlangsung selama seminggu mengikut sesi pengambilan yang berdaftar pada 24 dan 27hb Julai. Majlis penutup Minggu Haluan Siswa akan diadakan pada 30hb Julai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hanya yang berdaftar saja boleh komen di sini. Jangan komen sesuatu yang boleh menimbulkan implikasi kepada sesiapa. Komen yang memang tak masuk akal akan dibuang. Sekian, harap maklum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HSBHCatatan Paling Ramai Baca.